תמיכה טכנית

אנו ​‎בג'יניוס​‎ מאמינים​‎ שללקוחות​‎ שלנו ​‎מגיע ​‎השירות​‎ והתמיכה​‎ הטובים ​‎ביותר.​‎ ​ ‎צוות​‎ התמיכה ​‎שלנו ​‎מורכב​‎ ממומחים ​‎שהוכשרו​‎ כדי ​‎לספק​‎ לך ​‎תמיכה​‎ מהירה​ ‎ויעילה, ​‎אם​‎ תזדקק​‎ לה. ​‎
קבלת​‎ תמיכה ​‎היא ​‎דבר​‎ פשוט ​‎ –​‎כל ​‎שעליך ​‎לעשות​ ‎לפתוח ​‎קריאת ​‎שירות ​‎בתיבה​‎ זו .​‎

נא ​‎להקפיד ​‎לפרט​‎ את​‎ בקשתך​‎ או​‎ תיאור​ ‎התקלה.​‎ מומלץ​‎ לצרף ​‎תמונת​‎ מסך.

אנא צרפו תמונת מסך או כל קובץ אחר שעשוי לעזור בפתרון התקלה

כחלק מהרצון שלנו לסייע למשתמשי SPSS בישראל, אנו מפעילים קהילת פייסבוק מקצועית ותוססת  שחברים בה מאות משתמשים החולקים ידע זה עם זו אתם מוזמנים להצטרף כדי לקדם את הידע של כולנו.

שעות הפעילות:
בימים א'-ה'
08:30-17:30
(למעט חגים וערבי חגים)