נעים להכיר, אני האח הגדול של SPSS

אם הגעתם לפוסט הזה סביר להניח שאתם מכירים את IBM SPSS Statistics התוכנה הפופולארית ביותר לניתוחים סטטיסטיים. היום אני רוצה להכיר לכם את האח הגדול שלה ולספר לכם שבאמצעותה תוכלו להפוך בין לילה להיות מדעני נתונים מעולים.

 

כמו שפתחתי, סביר להניח שאתם מכירים את IBM SPSS Statistics התוכנה הפופולארית ביותר לניתוחים סטטיסטיים. בעזרתה רוב מכוני המחקר מנתחים את סקרי הבחירות, סקרי שביעות רצון של התושבים, הלקוחות בקופות החולים, ועוד כהנה וכהנה שאלות מחקריות בעולמות המחקר באקדמיה ובמדע.

היום אני רוצה להכיר לכם את האח הגדול שלה, הלא הוא IBM SPSS Modeler. מבחינת הגיל, ה Modeler צעיר יותר, אבל גדול בכמה מידות מבחינת היכולות שלו, ה Modeler נחשב לליגה אחרת ממש.

למה אני מספר לכם על זה, כי אם תכירו את SPSS Modeler תגלו שאתם יכולים להפוך כבר היום למדעני נתונים. אתם משפשפים עינייים… גם אני שפשפתי עד שהכרתי. באמצעות SPSS Modeler אתה איש מחקר יכול להתחיל לבצע פרויקטים מורכבים בעולמות ה Machine learning.

הפלטפורמה מאפשרת לך להתחבר לנתונים ממקורות שונים, לבצע מניפולציות על ה DATA לייצר משתנים חדשים, ולייצר מודלים אנליטיים סבוכים בלחיצת כפתור ללא צורך בידע תיכנותי.

הבשורה הגדולה היא שאתה לא צריך להתעסק באיך לעשות איך לכתוב, אלא במה לעשות. מהם המשתנים הנכונים לחשב. מהי הגישה האנליטית הנכונה לשאלת המחקר שלך.

הפלטפורמה של SPSS Modeler מעניקה לך את כל הגישות האנליטות כמו: Neuron network, Decision trees,Time series, Cluster analysis ועוד ועוד בממשק גואי ידידותי ונוח.

רוצה לראות איך עושים ב SPSS Modeler עץ החלטה בקלות? כנסו לוידאו

אז אם את או אנשי נתונים ומחקר ורוצים לעשות את פריצת הדרך ולהפוך להיות Data Science כל שעליכם לעשות זה לפגוש מהר את SPSS Modeler.

לפרטים נוספים ולתקופת התנסות פנו אלינו Genius Data Science – או השאירו פרטים.